14 april 2019

Snart PĂ„skveckan đŸŁđŸ„

HĂ€rligt nĂ€r solen skiner👌
Nu hoppas jag det blir en mysig PÄsk med sol och vÀrme, som de lovat. Det kÀnns som jag hÄller pÄ att bli förkyld. Har lite smÄfrossa och kÀnner mig snuvig. Ett barnbarn och son kom pÄ förmiddagen, tog en fika och kollade pÄ min " kompis " som jag skrev om i gÄrdagens inlÀgg.. Kompisen fick godkÀnt och de tyckte den var snygg och fin. Det blir ingen Äktur idag, kanske i morgon nÀr tvÀtten Àr klar. MÄndag och tvÀttstugan som vanligt pÄ förmiddagen.
Jag hÄller pÄ att fixa dagens middag. Det blir Spagetti med Stroganoff pÄ Kyckling. Smarrigt och gott, har
 provsmakat😉

Ha det sÄ fint!

Marmor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...