13 april 2019

Nu har jag tagit premiärturen

Nu behöver min " kompis " laddas. Vi har tagit en premiärtur tillsammans. Har varit och handlat det gick toppen att köra i affären, ingen kund blev störd av mig och min " kompis "👌
Var även inne på Apoteket ❤ lika trevliga där när jag kom! En kund godkände min körning och sa, du får behålla ditt körkort😀
Jag hade tur och fick hyra en garageplats till " kompisen " i huset. Nu slipper jag ta upp den i bostaden och det känns toppen👏 Det kommer bli mycket åkande när värmen kommer tillbaka. På en laddning kan jag köra flera mil.

Ha en fin lördag!

Marmor

2 kommentarer:

  1. Så glad jag är för din skull! ,-) Snygg är den också!
    Kanon att du köpte en och att den är bra att köra ,-))
    För snart är det Vår på riktigt och det är ju klart att du ska kunna njuta för fullt! ,-))
    Bra köp!
    Ha det jättefint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kompisen och jag kommer att få många fina stunder tillsammans när värmen kommer👌 Bra att man får köra i affärer och inomhuscentrum.
      Ha en fin söndag!
      Kramisar❤❤❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...