22 april 2019

Påsken lider mot sitt slut.

 Idag måndag och Annandagspåsk. I morgon tisdag och arbetsdag för många.
Jag kan absolut inte klaga på denna helg. Allt har varit toppen. Till och med vädret😎 Temperaturen håller sig runt +17 idag, bara solstrålar som saknas. Dagen är inte slut, kanske de tittar fram lite senare.
Har tagit ledigt från tvättstugan, trots det är måndag. Det blir tvättdag i morgon istället. Passar bra när " Rut " kommer och städar.
Nu skall jag börja med dagens middag som skall bli Kalops. Det var länge sedan jag gjorde den maträtten.

Ha en fin dag!

Marmor

 


4 kommentarer:

  1. Då är det vanlig vardag igen. Haft hyfsat väder vi med.
    Det är konstigt att jag inte kan kommentera med mobilen men med paddan går det. Vad kul att du köpt elmoppe. Det är en enorm frihet att ha en sån så man kommer ut.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt när det är vardag igen! Idag skiner solen från en klarblå himmel och + 18 skall det bli under dagen. Härligt att värmen hittat upp till dig också, så kanske du inte behöver mata Rådjuren lika mycket. Underbart med en elmoppe, blir många timmar ute i solen nu👌 Har du din mail installerad i telefonen? Har du kunnat kommentera tidigare?
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
    2. Ja jag har alltid kommenterat från mobilen. Nu går det inte av nån anledning. Så visst är det konstigt.
      Provade kommentera min egen blogg med mobilen och det gick bra. Så nåt märkligt är det när det funkar med paddan. Kram ❤

      Radera
    3. Låter ju lite konstigt. Kan de ha att göra med att google har ändrat något. Jag har inte lagt på minnet vad de gjorde, men de uppmanade att man skulle ta hem en kopia på sitt material. Bra att paddan fungerar.
      Ha en fin dag!
      Kram ❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...