9 april 2019

Måndag och Tisdag

Hejsan!
Igår tillbringade jag förmiddagen i tvättstugan. Sedan bar det i väg till Kungens kurva. Det blev inget besök på IKEA men på Sakta. Funderar på att köpa en elscooter så jag kan avlasta min benmuskel. Jag orkar inte gå några längre sträckor och jag vill inte bli sittande inne vår, sommar. Testade en modell igår som jag tyckte var bra och lättkörd. Den har 4 hjul och går att plocka isär, så man kan stoppa in den i bagageutrymmet på bilen👌
Idag tisdag har vi " Rutstäddag ". Hela bostaden blir städad på en gång, så skönt👌 Det räcker med
4 timmar var 14:de dag och hålla efter själv till nästa Rutstäddag.
Före lunch idag så började det snöa😮 nu är det typiskt Aprilväder. Det är lite mindre blåst idag, gårdagen var inte rolig, oj vad det blåste!
Vår favoritlunch serverades idag. Stekt ägg, bacon med stekt potatis🍽

Ha en fin dag!

Marmor

 
 
 


2 kommentarer:

  1. JA! En sån tycker jag du ska köpa! Tror det kommer att bli en härlig Vår o Sommar, så du kommer ut!
    Våren när allt blommar måste du ju kunna njuta!
    Bra att den är så lätt att ha med sig i bilen och är lättkörd!
    Skönt med städning, då håller det sig ju jättefint
    Blåsigt här också o lite snö, ,-)
    Ha det jättefint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns viktigt att komma ut och må bra! Det känns viktigt att komma ut nu när det blir vår och sommar. Lite konstigt väder, men det ändrar sig nog snart igen.
      Ha en fin kväll!
      Kramisar❤❤❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...