25 april 2019

Fortsätter att upptäcka


Idag skall jag fortsätta min upptäcktsresa på Södermalm i Stockholm, om vädret tillåter. Sol och värme är skönt när man kör elmoppe. Gårdagen var väldigt blåsig, trots att det var varmt ute, blev det kyligt.
Det har hänt mycket under åren. Det har blivit många vårar till höstar som jag inte sett vad som hänt runt om på Södermalm, bara läst. Nu skall platserna undersökas också👌
Det finns några inlägg om Södermalm, finns att läsa på startsidans vänstra sida, under rubrik Södermalm.

 Ha en fin dag!

Marmor😎




2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du kan åka på upptäcktsfärd ��finns säkert mycket roligt att se och en del som hänt. Hoppas du fick en trevlig tur. Ha en fin fredag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns en hel del som hänt på söder. Jag är väldigt nyfiken hur det ser ur vid slussen. Skall bli en tur dit i helgen. Har idag varit och handlat lite kläder som jag skall ha på mig när jag åker runt, blir kyligare att sitta på moppen än att vandra.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...