12 april 2019

Nu har den kommit đŸ›”

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👌
Det har varit full fart nÄgra dagar. SÄ idag blir det slappardag. Jag skrev i ett tidigare inlÀgg att jag funderade pÄ att köpa en elscooter för att avlasta min benmuskel. Nu Àr den köpt och levererad. Batterierna stÄr pÄ 12 timmars laddning. Skall laddas sÄ första gÄngen enligt sÀljaren. Jag köpte en scooter som jag kan plocka isÀr och ta med i bilens bagageutrymme.Bra pÄ t ex semesterresan eller pÄ annan utflykt.
I morse  vaknade jag till  - 7 grader😼 Nu skiner solen frĂ„n en klarblĂ„ himmel och termometern visar pĂ„ plusgrader.

Ha en fin fredag!

Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...