9 februari 2018

Äntligen åt rätt håll

 
 
Nu äntligen känns det att förkylningen är på återgång👌Det har varit jobbiga veckor. Nu kan väl allt bara bli bättre efter turen jag hade igår att hitta medicinen jag jagat ett tag.
 
Idag har vi skapligt väder, men kommer att vara inomhus mesta delen av dagen. Vi kommer att fortsätta med att sortera kvitton och fixa underlagen för deklarationen.
 
Vi har beställt nya lister till duschdörren. De blir lite gulaktiga efter ett tag. Nu har vi fått SMS att
de finns att hämta👏 det får blir gubbens jobb.
 
Vi hörs igen!
Marmor

 
 


6 kommentarer:

  1. Så skönt att förkylningen börjar ge sig..
    På tiden faktiskt, den har varit segdragen!!
    Ha en skön kväll..
    Kram Yvonne <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns så skönt att det går åt rätt håll. Bara rösten som inte kommit tillbaka ordentligt efter op. Det är väl stämbanden som påverkats under nakosen.
      Ha en mysig kväll du med!
      Kram Kerstin❤

      Radera
  2. Skönt att förkylningen nu har gett med sig:) Det finns alltid att gör med papper.

    Ni har lite fixa med hemma .
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att det går åt rätt håll nu👏
      Pappersarbete är lite tråkigt att hålla på med. Men tyvärr nödvändigt😊
      Kramis❤

      Radera
  3. Långdragna förkylningar är jobbiga, men hoppas nu att det är på väg åt rätt håll.
    Morgonkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som det är på återgång!
      Nu är det bara halsens röst som skall bli bra.
      Ha en fin dag!
      Kramis❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...