20 februari 2018

Härlig vinterdag!


Idag är det en fin vinterdag. Minus 5 grader och sol👌
Det börjar minska med sport från OS som jag är intresserad av. Skidskytte kl. 12.15 blir det enda jag kommer att titta på.
Jag har inget inbokat för dagen, bara min äkta hälft. Ett tandläkarbesök är inbokat

Jag har fått lämna återbud ett par gånger till tandläkaren p g a min operation. Jag klarar inte
ännu att gapa så lång tid som det brukar bli. Min röst har jag inte fått tillbaka fullt ut ännu. När jag pratat en stund, så försvinner rösten mer och mer, jättejobbigt.
Ha en fin dag!
 
Marmor
 
 




8 kommentarer:

  1. En fin dag idag med sol. Det förstår jag att du tycker är jobbigt. Bättre att du blir helt bar innan du går dit.
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väntar tills allt är OK, känns bäst så!
      Kramis❤

      Radera
  2. Vad jobbigt att rösten försvinner efter ett tag. Det kommer nog ta tid innan det blir bra. Vi hade -27 idag på morgonen. Nu är solen framme men det är ändå kallt. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbigt när man inte kan prata ordenligt😯
      Det var lite väl kallt på morgonen! Inte skönt att gå ut med hundarna i den kylan. Härligt att solen kommit fram. Då känns det varmare👌
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  3. Vi verkar ha haft samma typ av väder idag, inte så tokigt alls tycker jag. Måste vara jobbigt att vara hes så länge, men det är väl bara att gilla läget antar jag.
    Ha det gott..
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man har inget annat val än att gilla läget😓 men det är svårt att vara tyst en hel dag😀 Stämbanden har nog påverkats av nakosen.
      Härligt väder idag. Ikväll är det betydligt kyligare - 7 just nu.
      Trevlig kväll!
      Kram❤

      Radera
  4. Det tar tid att komma tillbaka.
    Ta det lugnt.
    Härlig vinterdag och nu är det inte halt längre ,-)
    Ser att du bloggat om Doris helt underbar ras har nu sett flera labradoodels ,-))
    Ha det jättefint.
    Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har gått 2 månader nu sedan op, så det verkar verkligen ta tid😯 Det är svårt att vara tyst om dagarna😊
      Doris måste följa med, när jag byter blogg👌
      Ha en fin kväll!
      Kramisar❤❤❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...