16 februari 2018

Fredag och helg igen

Dagen bjuder på snöblandat regn. Inte speciellt trevligt väder.
Blev en tidig morgon och TV-n fick vara på ett tag. Det första jag såg var att Sverige fått en guldmedalj till, denna gång i slalom.
 
Bild från herrarna skidstart. Blev ingen medalj, men svenskarna kom ibland de 10 bästa.

 

Gårdagens besök i City blev rätt stressigt, kan bli så ibland. Vi var och beställde nya pass hos polisen. Gubben och jag hade bestämt att vi skulle ta en promenad i stan före den inbokade passtiden. Det blev stressigt på slutet,  promenaden blev i längsta laget , men vi hann i tid👍
När allt var klart, blev det buss 🚌 hem efter ytterligare en promenad.
Någon shopping blev det inte, blev istället helt slut i kroppen. Shoppingen får vänta tills passen skall hämtas, då blir det buss 🚌 dit och promenad hem istället👌
 
Vi hörs igen!
 
 


6 kommentarer:

  1. Tur ni kom fram i tid då för passen. Låter som det blev en lång promenad.
    Ha en fin fredag. Kram ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en alldeles för lång promenad😉 Lätt att glömma bort när man har trevlig att svänga in på rätt gata🙂
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
  2. Jag slapp snöblandad regn där i mot har det kommit en masa snö igen skott framför ingången sen. Jag var vaken så guld tjej vinn jätte kul . Killarna har svårt att få till det. Ja bättre at det inte blir stressigt kul handla då.
    Fredags kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att slippa snöblandat regn. Akta ryggen när du skottar snö😉
      Får hoppas att killarna kommer igen snart!
      Kramis❤

      Radera
  3. Här har vi fått nästan 2 dm snö till, tycker faktiskt att det räcker nu! Frida var väl värd sin Guldmedalj, och spännande var det. Herrarna får komma igen, dom kan, om dom får rätt vallade skidor.
    Morgonkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte avis alls. Här har vi lite snödjup på trottoarerna. Just nu så faller det blötsnö, så allt kommer säkert att försvinna. Det går trögt för våra herrar i OS. Vi får hoppas det vänder och någon medalj ramlar in igen👌
      Hoppas du är bättre i förkylningen nu.
      Kramis❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...