15 februari 2018

En tur till City

Som vanligt tänds TV tidigt. Kan ju finnas något från OS att kolla på.
Grattis till C. Kalla som tog en silvermedalj⛷
 
Just nu är det ishockey Norge - Sverige. 0-2 sist jag tittade.
 
Idag skall vi åka ‍🚉 T- banan till polisen 👮.
Dags att förnya våra pass. Det har blivit så bekvämt idag, bara behöva beställa tid och allt fixas på en gång. Snabbt och bra!
 
Inte ofta jag är på den sidan Stockholms City nu för tiden, så det blir säkert besök i några affärer i närheten. Jobbade några år i närheten där passmyndigheten ligger idag. Då kände jag igen det mesta vad och vilka affärer som fanns. Idag när jag är inne i city, känns det ibland som jag är turist i min egen stad🙂
 
Ha en fin dag!
 


4 kommentarer:

  1. Skönt väder att vara turist nu..hihi
    Gott att solens strålar börjar värma, så skönt!! Bloggen är jättefin som du har den nu. Påminner om mönstret på pullovers...så snyggt tycker jag!!
    Ha en fortsatt fin dag..
    Kramar Yvonne :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag varit runt i city. Helt slut😓 Bra med stegräknare i mobilen, den ger i a f lite glädje tillbaka när man kommer hem.
      Roligt att du gillar färg och mönster på bloggen.
      Ha en fin dag!
      Kramar😍

      Radera
  2. Kul att se går väldigt bra för Sverige just nu. Blev ett gulds också i dag .

    Kvälls kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag blev det ett till. Frida Hansdotter tog guld i slalom.
      Ett bra OS för våra deltagare.
      Ha en fin dag.
      Morgonkram

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...