19 februari 2018

Måndag och lite vitt som faller

 
Idag så har det blivit vitt igen på gården.
 Det är den sidan de syns om det är vinter även i stan. Idag skall jag fortsätta att flytta material från min gamla blogg till denna. Vissa saker  vill jag gärna ta med mig hit.
Det finns mänga timmar och dagars arbete i gamla bloggen. Många gamla recept från min mormor och farmor, som jag vill spara.
Min blogg på Zoomin kommer att finnas kvar Mars månad ut. Besöksstatistiken på Zoomin ökar för varje dag, trots att Zoomin skall läggas ner. Det är väl alla inlägg om min vardag, mat, bakrecept som skrivits under åren som fortfarande är intressanta.
 
Även Labradooble Doris har jag skrivit många inlägg om. Det är inte min hund, men är en familjemedlem. Yngsta sonen med familj köpte henne för 6 år sedan. Hon kommer från en norsk kennel.
 
Vi hörs igen!
 
 


6 kommentarer:

  1. Oj, har det redan hunnit gått 6 år.. Otroligt !!
    Vitt har vi också på marken..alldeles för mycket enligt mig. Men det är bra för alla barn, så de kan använda sina skidor o pulkor m.m
    Ha det fortsatt gott i kvällningen..
    Kram Yvonne <3

    SvaraRadera
  2. Håller med, Det går alldeles för fort. Tur för barnen som har sportlov att det finns snö för deras aktiviteter.
    Jag vill helst ha snöfritt, lättast att ta sig fram 👍
    Ha en fin kväll!
    Kram Kerstin❤

    SvaraRadera
  3. Blev lite vinter även här i Stockholm . Jag ska flyta en del som jag vill ha här inne på nya bloggen. Det har inte funnits tid för det . Kan förstå att du vill ha kvar sådan gamla fina. recept .Många som uppskattar dina goda recept. Oj vad tiden går redan 6 år. Måste fråga hur du har gjort för att kunna sätt in i texten små hjärna andra söt sakerna?
    Kväll kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har vinter på en sida👍gården. Det tar lite tid att flytta över från blogg till blogg. Tar lite varje dag. Doris är stora damen i dag.
      Texten fungerar lika som du lägger in bilder i inläggen, jag gör mina i Photoshop. Mina små hjärtan mm finns i min dators skrivbord samt pardans skrivbord.
      Kramis

      Radera
  4. Ok då förstår jag tack

    Kramis

    SvaraRadera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...