28 februari 2018

Bloggfixat

 
 
Idag har jag fixat lite med bloggen. Det är fortfarande en del som skall flyttas från min tidigare blogg. Jag har också letat efter hur jag kan ta bort lite bilder som ligger under infoga bilder på den här bloggen..
Är det någon som läser bloggen och vet var man kan rensa ibland bilderna, vore jag tacksam för tips.
 
Vi har en kall och snörik dag. Sonen ringde från bilen, ta inte ut bilen idag! Det är kaos, många avåkningar och krockar. Ingen risk att vår bil får komma fram idag. Det blir en innedag för mig och gubben.
 
 


4 kommentarer:

  1. Hejsan! Har lyckats med att hitta vart man kan ta bort bilder.. Gå in vid inlägg och sedan öppna för att hämta bild. Därefter klickar du på Från bloggen, och om du tittar alldeles i kanten över bilderna som syns... Då ser du en länk till googles bildarkiv! Sedan kan du radera..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vilket deckarjobb du gjort👌👌
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
  2. Jag håller också på tycker en del, går skata men säkert tyvärr hittar jag inte berömda kontakformuläret ??
    Kvälls kramar

    SvaraRadera
  3. Du måste lägga upp en ny gadget först, så kommer den rutan upp där du skall välja.
    Kramis

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...