28 juni 2019

Äntligen

Varit på vift näst intill hela dagen, inte på MC utan med bilen.
Det blev en tur till Kungens kurva men inte till IKEA utan till affären där jag köpte min scooter. Jag hade köpt till ett ställ för att ställa min krycka när jag är på tur. Men stället passade inte bra, varje gång jag skulle ställa in stolen, så fastnade ställningen i klädseln. Fanns ingen annan ställning att byta till, så det blev ett återköp.
Men vilken tid det går åt så fort bilen kommer fram. Bara att komma till Skanstull från Medborgarplatsen är hemskt. Vi trodde, nu är det semestertider, då skall det inte vara någon kö. Men tji vad vi bedrog oss☹ Gick bra från Skanstull till Gullmarsplan och ner i tunneln, sen vare det kö i tunneln☹
Nu är vi i alla fall hemma igen och fått i oss lite mat. Ikväll blir det mysfåtöljen och se nya avsnitt av Poldark som börja 21.00.

2 kommentarer:

  1. Men så tråkigt att det inte passade med nåt ställ för kryckan.
    Vilka bilköer ni hamnade i :(
    Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har löst det med krycka, så jag behöver inget ställ👌
      Får se ifall det kommer in ett ställ som passar, då kanske jag köper ett.
      Ha en fin dag!
      Kram♥️

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...