17 juni 2019

Hej hopp, nu är det dags igen!

Idag är jag lite sen med mitt måndagsinlägg😉
Det har varit tvättdag och handlingsdag. Passade på att ta mig till affären medans tvätten  hängde på tork. Det en bra tid att handla på, lite folk på ICA och Apoteket ❤ som jag mest handlar på.

Såg på FB, att en av mina vänner köpt Kiviks Citron med Ingefära på  1 liters förpackning. Något som jag brukar göra själv, så jag blev nyfiken och letade efter samma förpackning när jag var och handlade.
 Hittade samma märke 👌 Köpte 2 förpackningar, nu slipper jag att koka och fixa själv.
Det är så nyttigt med Ingefära och Citron!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...