29 juni 2019

Paris eller Stockholm på bilden

Hejsan och god morgon!
Solen skiner och det blir varmare idag. Snart skall vi ut och ta en runda och sedan handla mat.
Jag brukar för det mesta fota när jag är ute. Förra sommaren var jag på tre olika platser. Italien, Kroatien och Frankrike. Landade i Paris för att sedan åka bil till Normandie.
Nu har jag tänkt att ni skall få gissa var denna bild är tagen.
Paris eller Stockholm
Förstora bilden genom att klickar på den.
 
Ha det så fint så hörs vi igen.!


4 kommentarer:

  1. Ser en man med basker, Paris? Fast nog kunde det vara gamla Eken. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt! Det är uteserveringen på Skånegatan framme vid Götgatan. Det är en mysig uteservering.
      Ha en fin kväll!
      Kramen

      Radera
  2. Haha tänkte faktiskt på Paris först men ser ditt svar ovan:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en mysig uteservering! Känslan när man kommer dit är att man är i Frankrike.
      Ha en fin dag!
      Kram♥️

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...