18 juni 2019

Blev en tur med båten.

Vädret bjuder på en fin morgon. Det blev en tidig uppstigning. Jag var uppe före 06.00, och det var ett bra tag sedan det hände. Förmodligen hörde jag gubben i köket, som fixade morgonfika ☕.
Idag är det 4 timmars städdag då brukar jag och gubben ge oss ut på en rundtur på några timmar. Jag har inte tagit båten över till Hammarby Sjöstad, så det kanske dit vi kommer idag. Har bara åkt en tur med bilen igenom.Tyckte då det var ett fint i området och vill gärna se lite mer av det. Blir nog båten över idag.
I gårdagens in lägg skrev jag om att  Kivik har kommit ut med Citron och Ingefära i en liters förpackning..
Testade idag, den var frisk och god. Kan verkligen rekommenderas. Kommer att släcka
törsten i värmen. Öppnad förpackning  håller 5 dagar i kylen, oöppnad behöver inte förvaras i kylen.👌
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...