25 juni 2019

Idag är det normal sommarvärme

Hejsan och god förmiddag!
Blev en lång fikastund innan vi var klara för en frukost. Det var skönt att det kändes friskare i luften inomhus efter en sval natt. Max temp idag blir 21 grader som vi har nu.
Har fixat månaden räkningar, skönt när det är gjort. När jag gjorde det, valsade gubben runt med snabeldragaren på alla golv och mattor. Ingen Ruth denna tisdag men nästa tisdag blir det storstädning igen.
Skall ta gubben med mig på en tur senare idag. Vill gärna ha några timmars luft och nya intryck på näthinnan varje dag👌
Idag är det dags att plocka av tomater från denna plantan. Har provsmakat och de är toppen goda 👌
 
 
Ha en fin dag!
 


2 kommentarer:

  1. Fick inte hit nån kommentar igår fast jag försökte 2ggr.
    Trots att jag satt med paddan så ville den inte?
    Som konstigt det där. Nåväl vad fina tomater du har fått.
    Få se om jag kommer få några. Ha det bra. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har märkt att det kan bli så, har en vän som finns på blogspot och 2 blogginlägg såg jag inte. Kanske beror det senaste felet du upplevt, bero på att jag testat Crome. Idag gick jag tillbaka till Explorer och då verkar det fungera.
      Ha en trevlig kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...