23 juni 2019

Stor trafikhelg, kör försiktigt!

Hejsan!
Hoppas ni haft en trevlig Midsommar med sol, värme och bad.
Idag sitter säkert många midsommarfirare i bilkö för att komma hem efter midsommarfirandet. Det gäller att hålla bra avstånd till framförvarande bil, så man hinner bromsa.
Själv har jag inte haft de bekymren när jag varit ute med scootern. Nästan känts som "röda mattan" varit utrullad när jag kommer åkande på gator eller trottoarer😎 Trottoarer😮 ja, min scooter får köras på trottoarer.
Solen skiner även idag och lagom med värme. En runda skall det bli även idag, men kanske inte så lång.
Ha en fin söndag!

2 kommentarer:

  1. Badat har jag gjort. Lite kallt var det, men skönt när jag väl kom i. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med ett dopp i värmen. Barnbarnen badar för full ute på Värmdö, 22 grader i vattnet.
      Ha de så fint!
      Kramen

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...