7 juni 2019

Jippi, svalare idag👌

Idag har vi Doris pĂ„ besök,  sĂ„ mysigt👍 Just nu Ă€r hon pĂ„ promenad med farfar. Det blir sĂ€kert nĂ„gra simturer i Årstaviken  under prommisen. KĂ€nns skönt att det Ă€r svalare i dag, gĂ„rdagens 30 grader var i hĂ€ftigaste laget . Det svĂ„rt att sova nĂ€r det blir sĂ„ varmt, trots fönstren Ă€r öppna.
Om vÀderrapporten för Stockholm gÀller, dÄ skall det passera regn och Äska hÀr vi 11-tidrn.
Var och shoppade klĂ€der i gĂ„r och förrgĂ„r.  GĂ„rdagens klĂ€dköp skall jag lĂ€mna tillbaka, kĂ€ndes inte OK nĂ€r jag provade hemma. Var sĂ„ varm igĂ„r, sĂ„ jag hoppade att prova i affĂ€ren.
Ha en fin dag 😎
Marmor

4 kommentarer:

  1. Inte blev det svalare inte. Fast lite mer blÄst. Ha det sÄ fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. NÄgra grader svalare var det i stan. Tur att det flÀktar om dagarna.
      Ha det sÄ fint!
      Kramen

      Radera
  2. NÀ det fÄr inte bli för varmt. Sov sÄ dÄligt nÄgra nÀtter för det var sÄ varmt att man bara vred sig hela natten.
    Ha en fin kvĂ€ll. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu Ă€r det behagligare temperatur pĂ„ nĂ€tterna som gör att det Ă€r lĂ€ttare att sova👏
      Idag kan vi fÄr regn. De har jag lÀst mÄnga dagar, men det har uteblivit.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...