10 juli 2019

Fyndat fyndet!

Hejsan och god morgon!
 
 Jag har fyndat fyndet👌
 I blogginlägget den 8 juli skrev jag om fritösen och vilket fynd jag gjort. Läs inlägget om du är intresserad av fyndet som kanske fortfarande går att hitta.
 Igår gjorde jag djupfrysta Vårrullar och testade. De blev toppen, frasiga och helt utan fett👏👍
Jag gillar när jag kan göra annat samtidigt som maten fixar sig, som t ex igår då vi hade haft tvättstugan. All tvätt blev insorterad innan timern plingade👌 Kommer att fixa något i fritösen även till lunchen idag.

 Ikväll blir det grillfest hos dottern.
Värmen kommer tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...