17 juli 2019

Lite blandat igen!

Idag får gubben träda in som "  Rut " igen ingen städning igår, de hade glömt att boka in städtid för oss☹
Vi har även tvättstugan nu på fm. Skönt när allt är klart så vi kan ge oss ut i solen. Jag skall ner till Ringen och lämna tillbaka ett par byxor som jag köpte i går, tyvärr fel storlek☹
Jag köpte också  Mattias Dahlgrens största rostfria Culimat Sautense i Japanska affären på Götgatan. De säljer även japanska knivar och slipar knivar. Affären ligger alldeles vid Victoria biografen.

I morgon blir det en tur ut till Doris som är på landet och har det mysigt.. Härligt, tycker jag, att komma ut och få andas havsluft👌
 Marmor

2 kommentarer:

  1. Härlig rundtur på
    Södermalm,-) Älskar sånna kvareter ,-)
    Hoppas du har haft en härlig sommar, ser en bild på söta Morris jättesöt o stor! ,-)

    Ha det fint
    STOR KRAM ,-) Primrose

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns många smultronställen på Södermalm. Jag upptäcker fler och fler på mina rundturen. Våra parker och trottoarer har fått nya träd och blomster. Det är Magnolian som kommer att sprida sina fina blommor i träden👌 Jag gillar trödvalet.
      Ha en fin dag!
      Kramisar♥️♥️♥️

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...