30 juli 2019

Omslaget kom med besked

Väderomslaget kom med besked. När jag vaknade till på morgonkvisten så regnade och blåste som attans. Det var väldigt utkylt i rummen. Alla rums fönster var öppna, fläktar som stod på, det var verkligen utkylt. Doris har sovit bra, hon gillade nog att värmen inomhus minskat under natten😉
Regnet har upphört och  solen försöker komma fram, just nu 13 grader. Som mest blir det 18 idag.
Idag blir det att ta det lugnt. Igår mådde jag skapligt trots olika aktiviteter. Idag lite ömmare i kroppen, blir lite vila under dagen.
Recepten i bloggen har uppdaterats. Går gärna in och bläddra runt, kanske något som kanske skulle passa i smaken.

2 kommentarer:

  1. Det var riktigt skönt ute idag. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, jag tyckte nog att det var rätt kyligt i blåsten men bättre när jag kom i lä.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...