25 juli 2019

Sover här sedan några dagar.

Hejsan!
Sedan natten till onsdag sover jag sjukhuset som syns på bilden.  Fick åka ambulans till sjukhuset. Kunde inte röra kroppen i sidled. Det blev en lång väntan innan ambulansen kom., detvVar många som behövde samma färdmedel. Förhoppningsvis ska jag åka hem imorgon. Efter semesterpetioden skall utredningen fortsätta. Det blir förmodligen medicinering fram till dess.
Det är varm idag, 29 grader nu. Dottern och mången är ute med båten. Där de är står termometern på 32😓 
Ha en fin dag😎





4 kommentarer:

  1. Oj, hoppas du kryar på dig snart! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är hemma igen. Skall kallas till vidare utredning, lite rörigt semestertider.
      Ha det så fint!
      Kramar

      Radera
  2. Krya på dig!
    En stor kram från mig! Hoppas du är hemma igen nu!
    Vilken värme och så fint ni hade i inlägget innan! ,-) Önskar dig snar bättring! ,-)
    Tänker på dig!
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  3. Tack för din omtanke! Jag är hemma igen och väntar på en fortsatt undersökning. Den kommer säkert när det lugnat ner sig inom sjukvården.
    Ha en fin dag!
    Kramisar♥️♥️♥️

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...