1 juli 2019

30 Juni och 1 Juli

Igår söndag bestämde vi att ta en tur till gamla stan. Det blir nästa aldrig som man bestämt efter man gett sig iväg. Vi tog vägen över Götgatsbacken för att sedan åka över slussen ner till Gamla stan.
Vi kom bra upp för backen, sedan hamnade vi i en klädaffären Weekday som hade rea. Gubben hittade kläder han gillade, men de var inte på rea. Jag däremot hittade en Tunika till ett bra reapris👌
Istället för Gamla stan blev det St Paulsgatan en bit för att sedan svänga av till Medborgarplatsen.
Idag måndag har  gubben fått en hårklippning. Sedan har vi haft tvättstugan. Doris och lillmatte kom och frukostfikade, så mysigt. Det blir många nospussar när Doris är här, hon är så gosig.
Om några dagar kommer hon tillbaka och sover över några nätter👌 Familjen skall ut på vift😉
Nu skall jag se serien Follow the Money.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...