8 juli 2019

Storfyndat och nu testad!

10 juli 2019.
Igår testade jag fritösen och konstaterade att jag verkligen gjort ett fynd. Jag friterade Vårrullar helt utan fett, de blev toppen, frasiga och fina!
 
Varmluftsfritös  2,6 l.
Idag har jag verkligen fyndat. Såg på min mail i veckan att Lidl skulle sälja varmluftsfritös idag för 499:- med 3 års garanti. Jag hade t o m skrivit in i kalender för att inte missa gå till Lidl idag. De hade även pommes frites korgar i förpackning om 2 i varje. Tre kartonger med korgar fick också följa med hem. När jag skulle betala, fick jag 20% på mina varor😮 Så fyndat har jag gjort idag.
Jag har länge velat ha en varmluftsfritös och fritera kyckling, vårrullar, kött, grönsaker och pommes frites utan olja. Minska ner på fettet kan aldrig vara fel utan nyttigt😉
Nu har jag flyttat runt på köksbänkarna för att få plats med fritösen och det gick till slut👌
Doris åkte hem igår. Barnbarnen kom och hämtade henne. Det blev en mysig fikastund innan de åkte tillbaka hem.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...