27 januari 2020

Måndag och ny vecka

Idag kom det regnGraphics Smilies inte mycket men blött blev det.
 Jag uppfattade väderprognosen igår som det skulle komma snö idag. Kändes bra när det blev regn istället.
Har handlat mörkläggningsgardiner på IKEA idag. Tycker det fungerar bra att näthandla därifrån.
Har också testat en näthandel som säljer bl a vägghyllor som sätts fast direkt på väggen utan hållare. Tänkt använda hyllorna för mobilen,paddan och fjärrkontrollen till sängen. Som det är nu, så har jag allt under kudden, ett fasligt letande på natten då grejerna kommit in i huvudkudden☹
Rummet där min data numera står är snart klart. Funderar på en TV och en skön fåtölj att mysa i.
Ha det så fint!

2 kommentarer:

  1. Näthandla från Ikea är ju kanon, har aldrig tänkt på att näthandla därifrån ,-) Men det vore ju smidigt!
    Rummet låter som det kommer att bli kanon!
    Hade fåtöljer i datarummet som var mysigt till vi gjorde om det ,-)
    Ha det fint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har varit dålig på att näthandla, men nu har jag börjat. IKEA är jättesmidigt att handla ifrån. Det går snabbt och inget krångel vid betalning. Jag tycker det är jobbigt att trava omkring på IKEAS varuhus, detta alternativ passar mig väldigt bra👌
      Rummet kommer att bli fint när det är klart. Just nu tar jag det lugnt, flunsan sitter fortfarande i kroppen.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...