26 januari 2020

Nu är sängen borta

Hejsan!
Flunsan backar sakta, fortfarande är jag i hostans fas. I dag hämtades sängen. I går använde jag FB marketplace och skänkte bort sängen. Det tog inte lång stund innan många var intresserade, mobilen plingade i ett😉 
Nu kan jag fortsätta fixa mitt nya datarum. Det finns en hel del som behöver köpas och monteras. Jag ligger lite efter på grund av flunsan, orken tar fort slut på dagarna.
Igår gjorde jag allt i ett mat. Majskyckling på rotfrukter i ugn. Det blev så gott, serverades med beasås. Jag gjorde en stor plåt, så det finns middagsmat även idag. Det blev säkert gubben glad för👏

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du fick iväg sängen nu. Förstår att du ligger efter med att ordna till rummet. Krafterna kommer nog sakta tillbaka efter en sån pärs.
    Ha det bra. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu äntligen kan vi fortsätta att flytta runt. Sängen gjorde att vi inte kunde fixa som vi ville. Flunsan tar på krafterna, hoppas det vänder snart.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...