19 januari 2020

Nu hoppas jag flunsan klingar av👌

Hejsan och  godmorgon !
Nu kĂ€nns det som jag Ă€r pĂ„ G igen👌 Det har varit en jobbig vecka.  Ingen matlust, bara dricka.  Febern, feberfrossa har dominerat min vecka. Nu Ă€r den normal efter gammalt tĂ€nk, 37 grader. Idag Ă€r det inte  denna temperatur som skall anses normal. UngefĂ€r 35,5 -36 Ă€r mer normalt, dĂ„ Ă€r kroppen friskare.
Flunsan visar sig tydligen pÄ olika sÀtt. Gubben har inte haft feber utan hosta, snuva sedan veckan före jul. 4 dagar efter vaccinationen kom gubbens besvÀr och pÄgÄr fortfarande . Jag vet inte ifall jag har fler faser att genomgÄ innan allt Àr OK.
Ha en fin dag/ Marmor

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar pÄ dig ordentligt. Ha det sÄ fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag försöker sköta mig ordentligt!
      Ha en fin kvÀll!
      Kramen

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...