30 januari 2020

Näst sista dagen i Januari

Hejsan!
Idag för X- antal år sedan föddes en tös i Skåne, det var jag🤹‍♂️  Har blivit grattad sedan 05.50 via WhatsApp av barn, barnbarn och barnbarnsbarn, så mysigt. Det blir en lugn födelsedag, jag och gubben får äta en god middag. Det tror jag vi kommer att uppskattar efter denna flunsa vi fajtas med under många veckor.
Här är det gråväder just nu och + 2 grader. Senare under dagen skall det komma regn ev. också lite snö.
De två väggfasta hyllor som jag beställt på nätet levererades hem hit idag. Post Nord levererade paketet, så smidigt👌. Just nu monteras de upp på väggen.
Ha en fin dag!
Marmor

4 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen �� jag hoppas ni kan unna er en fin middag efter eländes flunsan. Den verkar sitta i länge.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Vi har en restaurang nära oss. Jag ringde dit och beställde mat och gubben hämtade. Det var så gott med varm och färdig mat👏
      Trevlig kväll!
      Kram❤

      Radera
  2. Grattis PÅ Födelsedagen, även om det blev en dag försent! ,-))
    Härligt med en god middag och allt grattande!
    Ni får krya på er.
    Bra att hyllorna kom fram.
    Ha en härlig Helg!
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Det blev en god middag som hämtades från en restaurang. Hyllorna fungerar bra, en har jag testat i natt. Mobilen, paddan och fjärrkontrollen till sängen fick en hylla.
      Ha en fin fin helg!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...