24 oktober 2020

En regnig lördag!

 

Regn hela dagen, mängden har varit mer eller mindre.Vi har gjort lite nytta inomhus fram till 15-tiden. Det såg ut att bli bättre väder, en promenad bestämde vi oss för. Jag behövde besöka Apoteket och handla lite mat. Det blev ett besök på ICA Kvantum där även finns ett stort Apotek ❤ När vi handlat och skulle ta oss hem, regnade det igen☹ Tur att vi inte hade lång väg hem, men blöta blev vi.
På förmiddagen började vi med garderobsbyte. Sommarkläderna får backa och vinterkläderna får inta garderoberna istället.
Idag kom det besked om normaltid alt sommartid. Det kommer nog inte införas förrän om 2 år alla länder är inte klara för en omställning.


4 kommentarer:

  1. Ja, klockan igen ,-)
    Skönt om vi slipper ändra.
    Ja det öser ner jag har tagit fram vinterkläderna, så kallt!
    Skönt att få det man vill ha inhandlat gjort.
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att klockan får ticka på normaltid sedan. Jobbigt med detta gråväder som man blir sömnig av. Idag åkte vinterjacka på väl behövlig. Nya affären är toppen👌
      Ha det så fint.
      Kram❤

      Radera
  2. Jo sommarkläderna har åkt upp på vinden för länge sen här...nu är det varma kläder som gäller.
    Regn är trist. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skönt med varma kläder när man sitter på skotern. Vi har haft + 12 grader idag. Inget regn idag, så skönt.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...