16 oktober 2020

Snuva på gång

Har känt mig lite snuvig från och till några dagar, ingen feber och inga andra besvär. Läste idag att det går en vanlig förkylning, så det är säkert den jag ev. har på gång. Vi hade bestämt  med dottern hon skulle lämna Morris  här timmar idag. Vi hämtade Morris utanför porten när dottern kom med bilen, vill undvika att smitta henne.

Idag visar sig solen men ger dåligt med värme.Max temp idag + 9 grader och det är det nu. Det får bli en fortsättning på städningen jag påbörjat och hålla mig inomhus idag. 

2 kommentarer:

  1. Hoppas du inte blivit mer sjuk.
    Roligt att ni fick Morris besök.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag,är jag mycket bättre., gubben likaså. Det var så mysigt med Morris några timmar. Han är så mysig och go. Hoppas det är bra med er.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...