6 oktober 2020

Teknikdag

Hejsan och Godkväll!

Hela dagen har det regnat och gör fortfarande. Jag har hästjobb med min padda sedan tidig morgon. Så regnet har inte stört mig precis.  Vilket jobb det blir när paddan måste installeras om från fabriksinställning. Inga appar som är installerade efteråt fungerar, utan måste installeras om. Det tar tid att hitta alla uppgifter som måste läggas in. Det tog tio timmar av dagen innan jag var  färdig.

Önskar alla dom tittar in en trevlig kväll/ Marmor 



4 kommentarer:

  1. Oj vad du fick jobba med paddan �� sånt där är jag usel på. Här bara fortsätter regnet...Jättetrist då man inte kan köra när det spöregnar. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller på med paddan fortfarande, snart hoppas jag den skall fungera. Här har vi blandat väder. Regn,blåst och lite sol ibland.Just nu + 13 grader.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Ja ibland ska det krångla, bra att kunna fixa själv.
    Ena dagen är det varmt och soligt, sen öser det ner igen.
    Hoppas idag blir en varm dag!
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paddan är inte helt OK ännu, men snart. Just nu är det blandad kompott vad gäller vädret. Någon varm dag blir det nog inte för just nu är det + 13 grader.
      Ha det så fint!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...