30 oktober 2020

Nersläckt igen!

 Nu är det tydligen dags igen med nedsläckning av TV 4. Då blir det TV 4play som gäller när man vill se något program. Det gäller Boxer och Com hems kunder.

Television GIFs | Tenor
Nyss meddelades på TV att 4:an kommer att stängas ner men inte hur länge☹

Morgonfika av äldsta sonen☕ mysigt när de kommer och pratar bort en liten stund. Inget går upp mot ett live besök.
Idag är det inget inbjudande väder,  dimma och bara + 5 grader. Jag har min Skoter inne på service och fått lånat en anna under tiden. Den fungerar inte att ställa in stolen så den passar mig. När vi var ute sist och kollade på guldbron kände jag av ryggen, benen. Har ringt idag och frågat varför skoter inte kommit tillbaka, skulle få tillbaka den inom 2 dagar. Nu har det gått över en vecka och ingen har hört av sig angående servicen. Fick veta när jag ringde att den som skulle serva skotern varit sjuk hela veckan. Bara att hoppas skotern kommer tillbaka nästa vecka.

Önskar alla som besöker min blogg en trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. De var dåligt, de kunde ha sagt att den var sjuk, du kunde kanske använt den ett tag till, sköna dagar ute. Kul med besöket. Så dåligt att det ska krångla med TV kanaler!? Förstår inte hur dom håller på.
    Önskar dig en jättefin Helg
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag finns inte den servicen som fanns tidigare. Den fina servicen när man satte kunden som nr. 1 finns inte idag. Jobbigt att de inte kan komma överens, många har bar TV som sällskap idag, och kanske inte hsr tillgång tii TV4 PLAY.
      HA EN FIN HELG,
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...