26 oktober 2020

Höstlovsvecka


Nu är det höstlovs eller läs vecka för alla skolbarn Synd att det är regn mesta delen av dagarna. Ur läs synpunkt är det ett bra väder😉
Just nu lyssnar jag på Spegelmannen av Kepler senaste bok på Storytel. Det är många som gillar Keplers böcker. I går kväll var det 2 547 personer som lyssnade samtidigt som mig, några fler än kvällen innan.
Regnet finns även idag i Stockholm. Det har bildats vattenpölar på gatan utanför bostaden. Natten till idag så var det gatustädning. Det var det bra med blöt gata fick inga dammprickiga fönster.
Idag blir det inga promenader, bara mys inne i stugvärmen.



4 kommentarer:

  1. Här är det också regnigt väder.
    Tycker du den senaste boken är bra?
    Det är många som lyssnar ��
    Ha en fortsatt trevlig dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag har det inte regnat, så skönt. Jag gillar Keplers böcker. Boken är verkar bra har bara lyssnat 3 timmar.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Kul när man hittar bra böcker, extra mysigt nu i regnväder.
    Lyssnar du på en speciell kanal eftersom du vet hur många som lyssnar samtidigt?
    Fint med gatustädning ,-) På vår gata är det väldigt lite trafik så vi slipper prickiga fönster
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lyssnar på Storytel där får man veta hur många som lyssnar samtidigt. Efter allt regn är det rena fina gator i stan nu.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...