4 oktober 2020

Kanelbullens dag


 Idag fira vi Kanelbullens dag. Det är säkert många ugnar som går varma idag. Passar bra med bak denna gråmulna dag med regn.

I går lördag startade säsongens hockeymatcher för vissa klubbar. Barnbarnet klubb skulle spela 🏒 utanför Stockholm, då går det att köpa matchen via länk👌 Tog lite tid, strul innan länken fungerade. Men vad gjorde det när det slutade med vinst (3p).

Det blir TV- dag, inget promenadväder bara regn och ruskväder. Det finns så många bra TV serier som väntar på att jag skall följa dem.

5 kommentarer:

  1. Det var nog många som bakade igår....Men inte jag ☺
    Men vi fikade bulle ändå då det fanns i frysen efter förra baket.
    Härligt att matchen slutade med vinst.
    Ser ut att bli ruggigt o regnigt väder nu.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt ibland att slippa baka. Bra med reserver i frysen👌
      Det var roligt för killarna att första matchen blev vinst. Självförtroende stärks av det.
      Inget vidare väder just nu, kallt och blåser eller så kommer det en skur.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Här blev det att tina från frysen, så några bullar blev det i alla fall. Idag har det varit soligt o varmt under dagen men nu mot kvällen verkar det komma regn igen. Bra start för barnbarnet då... Ha de fint Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  3. Bra med bullar i frysen och bara plocka fram. Ja har ganska fullt i min frys p g a covid-19. Det gäller att fylla på ibland. Verkar som det blir ett år till vi skall vara i karantän. Det kommer att bli jobbigt.
    Ha en fon kväll/Kram

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...