4 september 2018

Nya bra böcker i oktober.

Hejsan
 och
Det blir senare och senare uppstigning om dagarna. Jag som alltid varit uppe i ottan, sover nu till minst 08.00👌
Måste fortfarande börja dagen med mina 2 ☕ kaffe och nyheterna på paddan. Efter morgondusch och frukost så är vi nästa framme vid lunch tid och halva dagen har gott😯 Inte undra på att man tycker tiden går fort😅
Nu har jag läst ut alla Denise Rudbergs böcker som jag köpte i våras och tycker är väldigt bra. Igår var jag och beställde hennes nya bok, som kommer ut i oktober och heter Åtta steg bakom. Beställde även Keplers senaste bok Lazarus, som kommer ut samma månad. När det är dags att hämta
böckerna, plingar ett SMS i mobilen👏
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...