20 september 2018

Lola en härlig föreställning på Cirkus !

 
Vilken röst och vilket framträdande  av Tommy Körberg i Lola. Föreställningen pågick i 90 minuter utan paus. Att tala och sjunga i 90 minuter och ha rösten lika fin, helt otroligt bra👌
Det som blev lite jobbigt efter ett tag, var denna dimrökelse som hela tiden välde fram på scenen. Gubben började nysa och jag kände av min hals och fick nästäppa 🙁 Flera i publiken började även hosta efter ett tag.
Funderar du på att se föreställningen tänk på att förbereda dig ifall du också är känslig för dofter.
Förstår inte varför man måste ha rökelser med dofter, måste väl finnas utan dofttillsats som ger samma effekt.
Gubben märkte att jag inte mådde så bra och frågade om vi skulle gå ut. Nej, jag ville försöka se hela föreställningen klart, och det gick bra👌 Men skönt var det när vi kom ut och fick annan luft.
 

4 kommentarer:

  1. Lät faktiskt lite jobbigt med rökelsen. .det hade jag inte gillat alls. Men bra att ni kunde se färdigt iaf.
    Så bra att du inte rökt på så länge. Det ska du vara stolt över.
    Ha en bra dag/kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa gång jag går på Cirkus eller liknande lokaler, kommer jag att ta med medicin. Det var jobbigt att sitta kvar ända till slutet. Det är bara fortsätta låta ciggen vara👌 Hur går det för dig med rökningen? Använder du e-cigg fortfarande?
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
    2. Ja använder e cigg fortfarande. Svårt o sluta med den nu. Du har gjort det bra. Kram ❤

      Radera
    3. Bra att du håller dig till e-cigg och att det fungerar.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...