5 september 2018

Vad blir det? Sommar eller vintertid?

Hejsan!
Undrar vad det blir av undersökningen om vinter och sommartid. Läste att EU förordar sommartid året om, men upp till varje land att bestämma själv.
Själv har jag röstat att vi går tillbaka till vintertid året om. För mig har den fungerat bäst. Varje år blir jag lika glad när jag får ställa tillbaka uret 😉
 
Vad tycker ni????
 
Ibland måste man vara lite flitig även i hemmet. Gubben har tvättat inglasningen på balkongen och valsat runt med snabeldragaren. Jag har fixat badrum och toalett. samt haft tvättstugan några timmar.
Nu är det tillåtet att ta lite rast👌
Ha en fin dag!
Marmor
 

2 kommentarer:

  1. Det vore lika bra att inte hålla på ändra klockan. ..vilken av dom jag föredrar vet jag inte riktigt.
    Skönt att få det städat ☺
    Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Jag föredrar vintertid som vi alltid haft tidigare. Sommartid ger oss inte det som de trodde. Djuren mår inget bättre av sommartiden som man trött. Det ända jag vet, är att jag sover sämre och många med mig. Spännande vad det bli om det blir av.
    Ha en fin dags!
    Kram❤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...