10 september 2018

Lite stökigt just nu!.

 
Minken satt på bryggan och hade det mysigt. Verkade inte det minsta rädd när jag kom och fotade den.
 Vilken underbar päls, både i färg och glans. Jag såg den bara denna dag och gång. På hösten såldes landet.
Idag är jag lite trött, tokigt att sitta uppe och följa valresultatet. Det kanske var lite för spännande för
att sängen skulle hägra😉
Nu är det bara att vänta tills onsdag, och se vad det blir av resultat, om det inte har händ något tidigare.
 
Passade på att uppdatera min andra dator igår kväll när jag ändå var uppe. Kom på att jag inte använt den datorn sedan vi sålt landet. Det var många uppdateringar, så det tog tid även idag. Nu får den vila igen till nästa uppdatering.
 
Ha en fin dag/Marmor


4 kommentarer:

  1. Blir gärna sena kvällar när det är valår!

    SvaraRadera
  2. 😊Så är det nog. Vill ju veta vad som händer.

    SvaraRadera
  3. Det var en fin mink.
    Valresultatet har jag inte hängt med så mycket i. Varit fullt upp.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättefin var den👌 Jag tycker det är så stökigt just nu, då jag orkar inte lyssna på debatterna eller deras käbbel längre.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...