8 september 2018

Röstdag imorgon!

Hejsan!
 Jag och gubben gick  inte och  förtidsröst denna gång.
Jag tycker det är spännande och samtidigt att det skall bli skönt att slippa dessa debatter. Gårdagens debatt fick jag i alla fall dra lite på smilebanden🙂 Hetta till gjorde det också😯
==========
Idag blev det Bondens marknad igen👌
Jag och gubben testade årets Asiatiska vårrullar med chillisås. De var lika goda som förra året, det blev paket med hem till frysen.
Köpte även nybakat bröd, 3 olika sorter som även de gick direkt till frysen.
 
Jag hade frysrensning igår så plats för lite nytt fanns idag.
 
Ha en fin lördag!
 
Marmor

4 kommentarer:

  1. Röstar alltid på röstdagen. Min röstlokal är nämligen min gamla skola, så det är lite nostalgi att gå dit. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har nästan varje gång gått till röstlokalen och röstat. Det är nostalgi även för oss vi röstar i skolan där våra grabbar gått.
      Ha en fin kväll!
      Kramen

      Radera
  2. Låter gott med vårrullar ☺
    Det har varit mycket debatter så jag blivit less.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig! Samma tjabbel och smutskastning varje gång👎
      Vårrullarna på marknaden är supergoda.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...