12 september 2018

Lill lördag!

 
 
Idag är det lill lördag fast det är onsdag😉 Kanske inte så vanligt att man använder ordet idag som tidigare år. Det var en kväll som gick i dansens tecken👌
 
Har varit i farten sedan tidig morgon. Tvättat golv och haft tvättstugan. Nu kan jag koppla av med gott samvete. Gubben tog baddag tillsammans med kompisarna. De brukar träffas och basta och ta några längder i badbassängen.
På fredag kommer Doris hit och skall stanna några dagar, skall bli så mysigt👌
 
 
Graphics Smilies
Ha det fint/ Marmor

2 kommentarer:

  1. Nu kan du koppla av några dagar från tvätt och städning☺

    SvaraRadera
  2. Vissa dagar känns det roligare att fixa hemma. Denna onsdag var en sådan👍

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...