28 september 2018

TENS test dag!

Nu har jag testat Omrons TENS 2 x 15 minuter, behandlingen för göras 3 gånger per dag👌.
Det finns 6 olika massage inställningar som man får ställa in själv. Om man vill ha kraftig eller mjukare behandling. Huvudenheten stänger av efter 15 minuter, får startas om igen manuellt om det skall vara 2 behandlingar som rekommenderas.
Känner mig nöjd med apparaten👌 Är väldigt lättskött och bra instruktion.

Graphics Smilies
Just nu skiner solen. Synd bara att värmetemperaturen lyser med sin frånvaro☹ Nu skall jag fixa en
stor Biff Stroganoff. Några portioner kommer att frysas in. Vi tycker att Biff Stroganoff är smaskens. Det är skönt att kunna plocka fram och värma när lusten saknas för matlagning.
Riset till får jag koka, men det sköter sig själv på spisen😉

Graphics Smilies Marmor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...