26 september 2018

Trevliga nyheter!



      God morgon!
Det var ett tag sedan det kom överraskningar i familjen. Men nu kom det två stycken och nästan samtidigt.
Äldsta barnbarnet väntar barn, jag och gubben blir gammelfarmor och gammelfarfar blir
att  kliva längre ut på släktträdet. Det blir vårt första barnbarnsbarn, skall bli mysigt👌
 
Vår dotters familj skall utökas med  en liten MALTIPOO valp som heter MORRIS.
Mamman är  Malteser och Pappan pudel.
4 veckor
6 veckor
 
 
                    photo 14-1.gif
Regn och rusk bjuder Stockholm på idag. Vi har i alla fall inte minusgrader ännu, men det märks att det är kyligt ute, för de som vandrar till jobbet har både jacka och mössa på.
 

4 kommentarer:

  1. Stort grattis så jättekul med ett barnbarnsbarn ,-))
    Morris var ju himla söt ,-))
    Så kul med en hund till i familjen.
    Förstår att du går på moln.
    Här fungerar inget, bilden har kommit tillbaka och täcker min blogg gör så att jag inte kan logga in! Och vi måste vänta med att få hjälp med andra problem på datorn!
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det skall bli roligt med lite nya familjemedlemmar👌
      Det märks inte på din blogg att något är fel. Du kanske har kommit åt något som förstorar bilden på din skärm.Du kanske kan gå in i bloggen via mobilen och ta bort bilden.
      Ha en fin dag!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Så kul med tillökning ☺ Är det Doris familj som får hem Morris?
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
  3. Blir mysigt med tillökning i familjen👌
    Det är yngsta sonen som har Doris. Morris tillhör vår dotters familj, som även här katten Carlzon.
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...