8 april 2020

Blåkulla i morgon?

I morgon är det dags för färden till Blåkulla!
Vi är ett gäng från Zoomin (min gamla blogg) som brukar ta en tur till Blåkulla med bland annat  häxdryck, kvast, katt och kaffepanna.Ni är väl med även i år?Jag tror att det går bra att ta turen även i år, fast många sitter i karantän. Jag tror inte att smittorisken är stor, gäller bara att hålla avståndet👌
Idag är det tvättstugan på förmiddagen, sedan blir det en tur ut i det fina vädret. Idag är det delvis sol, moln men kommer att bli minst +14 grader.
 
Marmor

5 kommentarer:

  1. KLart som gammal Zoominare ,-)) följer jag med, jag kan flyga sist, kanske häxdrycken gör susen! ,-))

    Har den Engelska affären slutat? Vi hade inte tänkt besöka den i år ändå, men kul att veta. Påskfirande som son med familj får vi ta när det hela är över med virus och allt.
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Glömde i mim kommentar, vilken härlig häxa ,-))))

    SvaraRadera
  3. Så trevligt! Då blir vi ett lite gäng som far iväg till Blåkulla. Jag har inte varit inne i Söderhallarna på ett tag, skall kolla nästa gång om affären finns kvar.
    Hoppas du känner dig lite bättre nu!
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera
  4. Jo jag minns turen till påsk från zoomin ��
    Det får bli en åktur igen.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har blivit många turer till Blåkulla under Zoomintiden☺
      Ha en fin kväll!
      Kram♥️

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...