16 april 2020

Det är verkligen mysigt med vår😎

 
Nu har golfsäsongen kommit i gång runt om i Stockholm. Bra sport de som kan spela. Det är över 1 mil att vandra runt när man spelar. Gubben har försökt några gånger, men ingen sport för honom.  
Solsken även idag och skaplig värme. Idag hinner si inte med någon promenad. gubben har ett möte inbokat utomhus
Igår tog vi en runda i solskenet, det var 14 plus och strålande sol. Synd att det fortfarande blåser, det har det gjort en längre tid. Vindarna kändes som is  när man kom i skuggan. Vi träffade ett barnbarn, han som spelar hockey utanför ett tränings gym. Det gäller att hålla igång, ingen vet när de kan samlas och börja träningarna igen.

2 kommentarer:

  1. Golf har min man spelat , det var innan utslitna axlar, men bra motion, jag spelade inte!
    Blåsigt med fint.
    Kul för er att träffa barnbarn.
    Ha det fint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är många som är golffrälsta, men inte jag😉 Det ger bra motion för de sm gillar sporten. Jag blir så glad varje gång man får se ett ansikte på rätt avstånd, live.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...