14 april 2020

Vardag igen!

Nu är det vardag igen känns ganska skönt. Inte utan att jag längtar efter att gå och handla mat. Det blir inte detsamma att handla över nätet. Jag vill gärna se varorna som jag handlar, blir inte detsamma på en bild. Nu har jag haft tur med mina leveranser, allt har varit toppenbra.Att längtan kommer för att gå och handla är inte så konstigt. Efter en lång karantäntid och den verkar bara fortsätter☹
Tur det blir några varmare dagar ibland så det ät skönt med en utevistelse. Det börjar bli dags att fixa till balkongen med lite tomatplantor, blommor och kanske en hink med potatis😉

2 kommentarer:

  1. Kul att tänka och planera vad man ska ha på balkongen, härligt när man kan sitta där ,-)
    Ni har varit i karantän länge, jag förstår att ni längtar ut ,-)
    Bra ändå att ni får hem bra varor, men kul att handla själv, jag längtar också ut, är inte bra än.
    Ha det jättefint
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är ute när vädret tillåter, som idag! Det blir en promenad pm ett tag. Tråkigt att du inte blivit OK ännu. Det verkar ta sin lilla tid. Vi har varit i karantän mer eller mindre sin gubben blev sjuk i december och jag i januari.
      Ha en fin dag och krya på dig!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...