4 april 2020

Nu kommer vårvärmen!

Idag bär det av hem till matte och husse. Lillhusse kommer och hämtar
sedan blir det en långpromenad hem.
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾
Solen skiner och det är just nu + 5 grader. I eftermiddag skall det bli +8. Från och med måndag till och med onsdag kommer vi att få sol och moln med ca 14 + grader👏 Hoppas det stämmer in och att det fortsätter. Vi behöver sol och värme. Karantäntiden kommer säkert att kännas bättre när man kan vara ute längre perioder utan att frysa. Känns i magen att det är dags för lunch. Skall bjuda gubben på Stekt potatis, ägg och bacon, som är hans favorit.


5 kommentarer:

  1. Ser att några av mina kommentarer inte kommer in!
    Vilken underbar familj du har skrev jag bla när du fick besök och skulle fika digitalt, så kul, härligt att läsa om!
    Så himla söt Morris är! ,-))
    Härligt att det blir varmare ute och ljusare ,-) Karantäntiden blir ju som du säjer roligare då, sen har ni ju så fin balkong ,-)
    Min man är ute med hundarna jag är hemma, har torrhosta som kommer från lungorna enligt ena dottern som hörde mig hosta i telefonen. Jag dricker Whisky , små klunkar då o då!
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Whisky är bra för mycket! Dottern brukar gurgla sig i det när hon känner av halsen. Hoppas att din hosta avtar snart. Jag hade något konstigt i januari. Feber, hosta och en hemsk trötthet. Tog drygt en vecka innan febern blev OK, tröttheten satt kvar längre. Familjen är underbar, det har jag förstått att din också är.
      Krya på dig!
      Ha en fin helg/Kram❤

      Radera
    2. TACK ,-)
      Ja min familj är också fin ,-))

      Radera
  2. Helt underbart är det ute! Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbart att vårvärmen gör entré!
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...