27 april 2018

Fredag och helg igen

 
Graphics Good morning
Trevligt att vakna upp till en solig morgon. Nu har jag och gubben varit och helghandlat. Vi får besök av ett av barnbarnen vid lunchtid. Hen pluggar i Uppsala, det blir till att träffas när det blir Stockholmsbesök👌
Nu har jag kollat upp att allt är klart med vårens resa till Italien. Vi vet många som rest med flyg, egen bil och varit just på dessa platser som våran resa går till. Det skall vara så otroligt vackert. De skall bli spännande att få se allt vackert.
Dottern ringde i går och talade om att hon varit inne och kollat upp vår resa och tyckte det var en fin rutt vi valt, låter bra när hon har samma uppfattning som vi.

 
Graphics Smilies Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...