29 april 2018

Regnet det bara öser nerđŸŽŒđŸŽ”đŸŽ·

Det finns en " lĂ„t " med den texten.
 Nu Ă€r det inte lĂ„ten jag menar utan vĂ€dret utanför fönstret. Det har regnat sedan igĂ„r eftermiddag.
Nu Ă€r  đŸ¶Doris och farfar pĂ„ morgonpromenad.
 Promenaden kommer inte att ta vĂ€gen förbi kaninerna, det fĂ„r bli senare idag sĂ„ kaninerna Ă€r ute.
 
Har kommit pĂ„ att jag reagerar pĂ„ lĂ„gtryck. Har haft en smygande vĂ€rk i kroppen, den blossade ut igĂ„r nĂ€r regnet kom, och har pĂ„verkat nattens sömn, jĂ€ttetrött idag ☹.
 
Vi hörs igen/Marmor
 

6 kommentarer:

  1. Det lÄter inte bra Àr det nÄgot nytt att du kÀnner av lÄgtryck?
    Hoppas pÄ vÀrme och sol.
    Ja hÀr har det regnat uppehÄll nu.
    TrÄkigt att ni har regn nÀr Doris Àr hos er dÄ vill man ha sol sÄ man kan njuta ute ,-)
    Hoppas vÀdret vÀnder och Doris fÄr trÀffa sina kompisar,-)
    KRAM KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har kĂ€nt av vĂ€dret tidigare, men mest i form av huvudvĂ€rk inte i kroppen som nu. Det kommer vĂ€l högtryck tillbaka snart igen😉
      Kaninkompisarna fÄr D trÀffa snart igen.
      Ha en fin dag!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Lite trist vÀder Àr det om man sÀger sÄ. Ha det sÄ fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite nedslagen blir man av lÄgtrycket. Vi fÄr hoppas det vÀnder snart igen.
      Ha det sÄ fint!
      Kramen

      Radera
  3. Lite typiskt vÄr vÀder regn. Bara att gilla lÀget . LÄter inget vidare att ha sÄ ont .

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu skall det bli vĂ„r och vĂ€rme igen👌 sĂ„ skönt!
      Kramis

      Radera

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...