23 april 2018

Nu har vi bestämt semesterresan

Hejsan!
Nu har vi bestämt oss för en 🚌 bussresa till Italienska Riviera om ca 3 veckor.  En underbar resa till Italienska blomsterrivieran som älskades av både Evert Taube och Alfred Nobel.
 Vi kommer att besöka San Remo, Cannes, Nice och Monaco. Jag och gubben tycker det är mysigt att förflytta sig när vi åker. Ingen av oss kan ligga still på ett ställe och bara " lapa " sol. Att åka buss är ett bra alternativ, man ser mycket på utresan och även på hemresan. 🚄 tåg till Skåne från Stockholm, sedan är det bussen som gäller hela resan. Hem gäller 🚄 tåg från Skåne till Stockholm.
Solen skiner även idag men tyvärr lite svalare i luften.
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Åh det låter fantastiskt och om bara tre veckor ,-)))
    Bra att åka buss vet flera som har haft underbara bussresor, låter så himla mysigt.
    Jag vill inte heller ligga och sola utan se sig omkring det tycker vi är mycket mysigare ,-)
    Kul att ni vet var ni ska, ,-)
    Kyligt i luften idag men sol!
    Ha det jättefint Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra att åka buss. Det har jag gjort flera gånger tidigare. Vi gillar att göra utflykter och se annat samtidigt, blir mer behållning av resan då. Det gick fort att bestämma oss denna gång👌
      Känns bra bara att solen skiner på oss idag.
      Ha det så fint!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Vad roligt nu har ni något att se fram emot ☺så intressanta ställen ni ska besöka.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ser verkligen framemot denna resan. Valt ställen jag tycker verkar trevliga att ha sett. Det har varit en jobbig tid sedan vi bestämde oss för att sälja landet. Mina förkylningar och op har tagit hårt på kroppen. Får hoppas att energin kommer tillbaka efter resan.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
    2. Det kan jag förstå att det varit jobbigt. Vi hoppas på lite ny energi. Kram ❤

      Radera
    3. Nu är resan betald, bara väntan kvar😎
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  3. Låter jätte trevligt . kul att få resa runt se trevliga sker upplevelser .

    Kvälls kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skall bli trevligt, roligt och skönt med lite semester nu👌
      Ha det så fint!
      Kramis

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...